Soutěž o nejlepší blog

14.10.2011 21:22

Rozhodl jsem se odělat SONB alias o nejlepší blog.

Je to naše první soutěž na tomto webu a byli bysme

rádi kdybyse přihlásilo co nejvíce lidí. Takže co můžete vyhrát.

1.místo: Ikona, Odkaz na webu na měsíc, Diplom, Rada jak zvýšit svoji návštěvnost

2. místo a 3. jsou tajné to jest bude prozrazeno v druhé kole

Přihlášky posílejte do komentáře: o něco níže

 

 

Přihlášky

Datum: 16.10.2011

Vložil: Queen

Titulek: soutež

Ahoj, psali jste mi do komentářů, jestli se nechci zúčastnit soutěže o nejlepší blog.

Rada sa zučastnim sutaže, takže

Queen
dream-queen17.blog.cz

Datum: 15.10.2011

Vložil: Taka Ito

Titulek: soutěž

Taka Ito
naruto-kawaii-chibi.blog.cz
doufám že to takhle stačí...

Datum: 14.10.2011

Vložil: Ráďuše

Titulek: Prosím příště do reklam!

Ahoj, psali jste mi do komentářů, jestli se nechci zúčastnit soutěže o nejlepší blog. Prosím příště mi to napište do reklam, protože je možný, že když si třeba napíšete o hlas a nebude to v reklamách, že si toho nevšimnu a já vám ten hlas prostě nepřidám, protože o tom nebudu vědět, ale taky hlavně kvůli pořádku na blogu. Prosím příště do reklam. A jestli nevadí, ještě se rozmyslím s tou soutěží :-)

Přidat nový příspěvek